Mažeikių Senamiesčio progimnazijos veiklų savaitė Rumunijoje pagal „Erasmus+“ projektą „CLICK“
Spalio 3 – 7 dienomis Rumunijoje, Satu Mare mieste, vyko penkių mokyklų partnerių – Lietuvos, Graikijos, Ispanijos, Rumunijos ir Turkijos – Erasmus+ projekto CLICK mokytojų ir mokinių susitikimai, įnteraktyvios veiklos: kūrėme prezentacijas apie savo šalį, susipažinome su Suta Marės miestu, jo kultūrine veikla bei tradicijomis, keliavome į Maramures regioną, Sapantoje vaikščiojome po spalvingas „linksmąsias kapines“, daug pamąstymų sukėlė Sighetu Marmatiei muziejus komunizmo aukoms atminti, dvasinę ramybę suteikė rudenėjantys Užkarpatės kalnai bei UNESCO saugomas Barsanos vienuolynas.
Patobulinę savo anglų kalbos žinias, supratę, jog Rumunija yra draugiška ir graži šalis, o jos gyventojai malonūs ir geri, su nekantrumu lauksime atvykstant projekto draugų kovo mėnesį.
Mažeikių Senamiesčio progimnazijos veiklų savaitė Ispanijoje pagal „Erasmus+“ projektą „CLICK“
Gegužės 9 – 13 dienomis Ispanijoje, Elche mieste, vyko penkių mokyklų partnerių – Lietuvos, Graikijos, Ispanijos, Rumunijos ir Turkijos – mokytojų ir mokinių susitikimai. Vaizdai, garsai ir emocijos - filmuke.
Projekto veiklos bus tęsiamos rudenį - dalyviai nekantriai laukia naujų susitikimų!
Baigiamasis projekto susitikimas Italijoje

Pagaliau keliaujame!
Puikiai praleista diena Vilniuje su tarptautinio projekto Erasmus+ mokiniais. MO muziejuje dalyvavome užsiėmime, pagal vizualinio mąstymo metodiką ,,Kas vyksta šiame paveiksle?". Pasivaikščiojome sostinės senamiestyje ir džiaugiamės įveikę loginio mąstymo užduotis nepabEXIT galvosūkių kambariuose. Gal ši nuostabi išvyka bus raktas į būsimas keliones užsienyje.
Mažeikių Senamiesčio progimnazijos veiklų savaitė Graikijoje pagal „Erasmus+“ projektą „CLICK“
Š. m. balandžio 4 – 8 dienomis Graikijoje, Salonikuose, vyko penkių mokyklų partnerių – Lietuvos, Graikijos, Ispanijos, Rumunijos ir Turkijos – mokytojų ir mokinių vizitas pagal Erasmus+ KA229 mokyklų partnerysčių projektą „CLICK“ (Kultūrinės veiklos bendradarbiaujant). Projekto tikslai – plėsti bendrakultūrinės patirties ribas, gilinti užsienio kalbos žinias bei ugdyti tarpdalykines kompetencijas ir socialinius įgūdžius.
Graikijos koordinatoriai visus šiltai priėmė, tad vizito metu užmezgėme ne tik draugiškus ryšius su projekto dalyviais, bet ir pasisėmėme neįkainojamos patirties. Buvome ne tik supažindinti su Graikijos švietimo sistema, šalies kultūriniu ir istoriniu paveldu, bet ir įtraukti į kūrybinę veiklą. Dirbdami mišriose komandose pagal ,,gyvųjų paveikslų" metodą, mokiniai turėjo pavaizduoti graikų tautosakos kūrinių scenas bei patys sukurti savo pasakas ir jas pristatyti. Taip pat buvome įtraukti į kulinarinius užsiėmimus – mokėmės gaminti graikiškus patiekalus bei dalyvavome choreografinėje veikloje – šokome vieni kitų tautinius šokius.
Lankydami gausybę UNESCO saugomų objektų, susižavėję klausėmės Graikijos istorinės praeities pasakojimų. Neišdildomą įspūdį paliko įspūdinga Heptapyrgion tvirtovė ant akropolio, nuo kurio atsiveria kvapą gniaužiantys Salonikų miesto ir įlankos vaizdai. Maloniai nuteikė ne tik šiltas pavasario oras ekskursijų metu, bet ir jaukios, vingiuotos, akmenimis grįstos gatvelės su spalvingais namais. Taip pat pakerėjo didinga imperatoriaus Galerijaus triumfo arka bei puikiai išsilaikiusi Rotunda – jos architektūra, mozaikos ir freskos. Vizito Graikijoje metu aplankėme labai daug bažnyčių. Toliau gilinome savo istorines žinias Salonikų archeologijos muziejuje, kuris yra vienas didžiausių Graikijoje. Apsilankėme Balto bokšto muziejuje, tapusiame Salonikų miesto simboliu. Viešnagei einant į pabaigą, vykome į Vergina miestelyje esantį muziejų, kuris garsus Pilypo antrojo ir Aleksandro Makedoniečio ketvirtojo mauzoliejais. Veria miestelyje grožėjomės senu žydų kvartalu ir jo autentiška architektūra. Degustavome nacionalinius patiekalus ,,Agios Nikolaos" parko kavinėje, apsuptoje nuostabaus grožio šimtamečių medžių ir negalėjome atsistebėti, kokia dosni potyriais ir žiniomis mums visiems ši savaitė.
Erasmus+ projektinė veikla labai gerai atspindi garsaus profesoriaus Albert Janssens teiginį „Papasakok man – ir aš pamiršiu, parodyk man – ir aš prisiminsiu, įtrauk mane – ir aš suprasiu!“. Todėl labai gerai suprantame, kaip patyriminė veikla padeda mokiniui ir mokytojui pažinti save ir pasaulį. Mūsų mokykla nesustoja - ji toliau tęsia savo projektinę veiklą.