Mūsų pasiekimai Lietuvos mokyklų žaidynių rajoninėse štangos spaudimo varžybose
Lietuvos mokyklų žaidynių rajoninėse štangos spaudimo varžybose,
kurios vyko jėgos klube ,,Mažeikių Švyturys",
mūsų progimnazijos sportininkai užėmė III - ąją vietą.
Airidas Milis savo svorio kategorijoje laimėjo I - ąją vietą.
Edgaras Jastrumskis savo svorio kategorijoje laimėjo III - ąją vietą.
Džaugiamės mūsų sportininkų pasiekimais.
Meninio skaitymo konkursas
Sausio 17 dieną mūsų progimnazijoje įvyko meninio skaitymo konkursas. Konkurso vertinimo komisiją papildė Merkelio Račkausko gimnazijos pirmokas, buvęs mūsų mokinys Emilis Kračus. Jis drąsino mūsų jaunuosius skaitovus ir komisijai iš dešimties dalyvių padėjo išrinkti ryškiausius atstovus į rajoninį meninio skaitymo konkursą:
Nojų Urboną, 5c
Gabrielę Lekstutytę, 7c
Gabiją Pranauskaitę, 7c
Išrinktiesiems geriausiai pavyko perteikti pasirinkto teksto grožį bei prasmę. Jie liudijo autentišką patirtį, originalią interpretaciją.
AUGAME IR TVIRTĖJAME SAUSIO 13 - OSIOS ŠVIESOJE
,,Nepaimsi, nepakelsi, neparodysi", - tokiais žodžiais apie Laisvę kalbėjo poetas Just. Marcinkevičius. Šiandien iš naujo apmąstome, ką mums dovanojo Sausio 13 - oji. Augame ir tvirtėjame Laisvės šviesoje, visų rankas ir širdis jungia ryžtas prisiminti, išsaugoti, apginti.
ŠURMULYS ADVENTO KŪRYBINĖSE DIRBTUVĖSE
Gruodžio 6 d. mūsų progimnazijoje pradeda šurmuliuoti tradicinės Advento kūrybinės dirbtuvės. Būrys mokytojų ir mokinių tampa kalėdiniais nykštukais ir padeda kiekvienam norinčiam sukurti savo angeliuką, žaisliuką eglutei, atviruką, iškarpyti snaigę ar parašyti svarbiausią metų laišką – laišką Kalėdų seneliui.
Integruota rusų - anglų kalbos pamoka ,,Popierinis ar elektroninis žodynas?"
Gruodžio 6 dieną Mažeikių Henriko Nagio viešojoje bibliotekoje vyko ,,Pamokos studijos“ integruota rusų - anglų kalbos pamoka ,,Popierinis ar elektroninis žodynas?“
6c klasės mokiniai grupelėse užsienio kalbomis atliko tiriamąjį darbą: su popierinių ir elektroninių žodynų pagalba vertė knygų pavadinimus, apibūdino knygas, jas pristatė.
Atlikę tyrimą, mokiniai suprato popierinių ir elektroninių žodynų privalumus bei trūkumus. Juos įvardijo pamokos refleksijoje. Tiriamojo darbo išvadose mokiniai pažymi, jog ateityje mokymosi procese naudosis ne tik greitaisiais elektroniniais žodynais, bet ir patikimais, išsamiais popieriniais žodynais.
Tiriamoji veikla mokiniams suteikė pažinimo ir patirtos sėkmės džiaugsmo.